Nazlinazli37 Güzel anneler 4 aylık oğlum var akşam 7 8 gibi yıkasam acaba üşür mü? Gündüz mü yıkamalıyım bir türlü karar veremiyorum.
Znurr Nazlinazli37 ben odaya banyodan yarım saat önce küçük bi ısıtıcı takıyorum oda baya ısınıyor 9-10 gibi banyo yaptırıyorum, besliyorum mis gibi uyuyorlar. Çok şükür bu zamana kadar sıkıntı yaşamadık
Adaababy Nazlinazli37 eğer ev sıcaksa bence bir sknti olmuyo bende ara yaptrdim cok sukur bi sey olmadi
Fatmaaa22 Nazlinazli37 bizimki 8 buçuk aylık oldu yıkamadan 10-15 dk önce UFO acıyorum oda iyice ısınıyor öyle yıkıyorum hep gece yatırmadan önce yıkar besler yatırırım
hurremsultann Hep öğlen yıkıyorum doğduğundan beri çok şükür hiç hasta olmadı bence öğlen yıkamak daha iyi gece üzerini açar üşür belli olmaz
MiDo Nazlinazli37 aslında kış ayında en doğru olanı gece akşam yıkamak. Gün içinde kapı 30 kez açıp kapanıyor ister istemez . Ama gece yıka uyut
Milena11 Nazlinazli37 bizim uyku rutininde banyo var her akşam yıkıyorum üşüme üşemezde çok geç değil mi ondan sonra ne zaman uyicak