Minibebeduru 4 aylık bebeğim karantinamız yeni bitti tekrar tesrit olduk bebegim ve ben hala pozitifiz ben iyileştim tamamen bebegimde öksürük kaldı bulaşır boşuna ugrasmayın aynı evde korumak çok zor maske taktım yinede bulaşmış ben çok agır geçirdim ilk günleri hastahanelik oldum bebegin sürekli burnunu temizledim yoksa tıkanıyodu ateşini kontrol edin çıkarsa calpol verin başka çare yok