Kızlar bebeğim 1.5 yaşında iki gündür öksürük vardı bugün iyice artti burun akıntısı başladı çok az ateşi var napacam ya çok halsiz gözlerini açamıyo bişey yiyip içmiyo sürekli ağlıyo sarımsaklı yağ sürdüm bir kez ayağına yine sürecem başka neler yapabilirim ki yardım edin lütfen