Almadım bile. Bence gereksiz ve tehlikeli. Eşyalara çarpıp devrilme ihtimali çok fazla. Çocuğuma tek başıma baktım hep. O uyuyunca yemeğimi yaptım işimi yaptım. Uyandığında sadece onla ilgilendim. Emeklemesine destek oldum, yürümeye çalıştığında kafasını çarpmaması için kolladım. Evet çok yoruldum ama içim rahattı. Acaba ilerde sorun yapar mı yürüteç diye düşünmedim en azından.