havva60 canım 2,5 aylık. Doktorumuz evde bulundurmamı söylemişti fitili aşı zamanlarında huzursuzluğu sıkıntılı olduğu zamanlarda yarım olarak kullanabileceğimi söylemişti. Sağlık ocağındaki hemşireye eve tedbiren calpol alayım mı dediğimde fitil varsa hiç gerek Yok fitil daha etkili dedi. Fakat paranox s olanı kullanmalı. Normal paranoxun içinde yeşil reçeteli ilaçlarda olan bir madde varmış çocuğu baygın gibi uyutuyormuş