2,5 yaşında çocuğum küçükken iyiydi artık evimize gelenlere git diyor gittiğim yerde durmak istemiyor kimseyi istemiyor bazı sevdiği arkadaşları var onlar dışındaki insanlara hemen uyum sağlayamıyor aradan yarım saat gecınce belki ancak duruyor bir yere gitmek bana ölüm gibi hiç susmadan ilk ağlıyor hep biri gelince de napcam bilmiyorum böyle olanınızzz var mı