Elisatrgt fiskiyeyi Cok hafıf acmanız gerek örneğin hanı biz yıkanırken sonuna kadar getiriyoruz ya tayzikli akıyor he işte onu minicik acmanız lazım böyle damla damla seklınde damlamalı ama korka bilir daha küçük. Sesten ve su şiddetinden korkmayacak sekılde acın. Bana sorarsanız 5-6 aya oturmaya baslayana kadar kovayla yıkayın. O oturunca fıskoye daha rahat oluyor. Bebekte suyla oynuyor o zaman. Ama 3. Aylarda bence kova rahatlık.😊