Kızlar artık bu ara çocuklarım beni çok üzüyor yemek yemeği resmn kaldırdılar yani yok ne yapsam ne etsem de boş. Bu yüzen bazen resmn zorluyorum ha telefon versem zaten yerler ama ben telefon veremiyorum yemekte çok mecbur olmasam. Ama yol iştah sıfır iştah açıcı da aldım vitamin balık yağı vs yani yok. Zamana mi bıraksam yada kendimi üzmeye devam mi😒🤭 gelin bana tavsiye verin yemiyorlar üzülüyorum ya çok 🤐🤐 bana ne öneririrsiniz…