Selamlaar 🧡
Doğum sonrası emzirirken çok güzel kilo vermiştim ancak emzirme döneminde çoğu kişinin aksine fazla kilo aldım. Yanlış yönlendirildim, yanlış beslendim.
İradesine sahip çıkabilen bir insan değilim o yüzden sıkı diyet programlarına ayak uyduramıyorum. Şimdi bebeğim 9 aylık ve sütten kesildi sayılır. Sadece uyandığı anda istiyor göğsümü, gün içinde hep kahvaltı, çorba, meyve püresi, ana öğün, sütlaç, muhallebi, kaşık mama, gece maması gibi besinlerle besleniyor. Ben de artık bu sebepten ciddi şekilde 3 ay içinde 15-16 kg. dan kurtulmayı hedefledim. Günde 3lt. su içmeye başladım, korseler, kremler, yeşil çaylar vs kullanmaya başladım. Diyet yapmasam da yediğime içtiğime çok dikkat ediyorum ancak şevkim kırılmaya başladı. Kızlar aranızda bu konuda benim gibi hırslanmaya ihtiyacı olup destek isteyenler varsa toplanalım ne dersiniz