Balevlat-2019 Kızlar ya çarkı çevirdim 300₺ye 150₺ verdi bende sepeti doldurdum ama meğrsem outlet ürünler için geçerliymiş bu kod. Kodu olan var mı ya da çark çevirecek olan 😂🥰
Balevlat-2019 Kereminannesiii hadi yaaa boşuna mı doldurdum sepeti ben 😂 zaten 150₺ vermesinden anlamalıydım normalde 20₺ veriyo 😂😂
Balevlat-2019 Kereminannesiii off kötü oldu neyse başka çark gününe artık😬 her hafta mı oluyo bu çark bilgin var mı canım
BalYapanSinek Ya ben outlet ürünlerini ekledim sepete. 200e 75tl indirimim vardı. 206 tl mi ne tutuyordu hepsi. Kodu yazdım ekle dedim geçersiz kod girdiniz dedi sinir oldum ya. Niye böyle diyor ki
BurcuKucuk BalYapanSinek ürünlerin ya sağ üst köşede ya da sol üst köşede Çark Ürünü yazması gerekiyor.