Bebeğim 2 buçuk aylık son birkaç gündür sadece 5dk emip bırakıyor Tekrar teklif ettiğimde ağlıyo Bu seferde saatte bir emmek istiyor ama 5 dakikayı geçmiyor neredeyse sütüm yetiyor mudur doyuyo mudur sizce bu durumu yaşayan var mı beni bırakmasından korkuyorum