Kızlar kızım 12 aylık oldu. Doktor kontrolüne gittiğimizde geceleri artık beslenmesine gerek yok keselim dedi ki kızım gece saat bası kalkar emmek için asla da emmeden uyumaz 😔 doktor uyku eğitimi vermeyi düşünmüyor musun dedi. Ben de ağlatarak çaresizliğe alıştırmak istemiyorum dedim ancak eğer böyle devam ederse sana daha da bağımlı olacak ve ileride o bağı koparmak daha zorlaşacak dedi 😔 kafam çok karışık gündüz emzirmeye devam edip gece beslenmesini kesen var mı ? Bir de Ağlatmadan uyku eğitimi veren varsa önerebileceginiz biri ?