aaayazgc Kızlar meyve püresini pirinç unu ile mi irmik ile mi yapsam daha iyi olur siz nasıl yapıyorsunuz
dandiniko aaayazgc ben son zamanlarda kahvaltıda tahin pekmez yediriyorum. Faydasını gördüm toparladı biraz zayıftı benimkide 😁
Denizmooom aaayazgc ikisindende yaptım pirinc unlu pürüzsüz oluyor lezzet olarak irmik daha güzel açıkçası😁
aaayazgc dandiniko bu hazır olanlar pirinç unlu ya herobabyin felan acaba hangi türlüsü daha kilo aldırır
Wolverine aaayazgc Kilo almasi gerekiyorsa, yulafi sütle pişirin içine muz ve ceviz katıp blenderdan geçirin içine biraz pekmez de katabilirsiniz. Hem faydalı hem de kilosunu toparlar
ikiprensannesi_gul aaayazgc meyve püresini sadede yapıp yedirebilirsiniz ama yapıcaksanız bebek irmiğiyle yapın güzel oluyo ben yazdan elma armut şeftali püreleri yapıp koymuştum çok iyi oluyo bazen iştahı olmuyo sade yiyo onları iyide oluyo