YeldaKuzey Oğlum 16 aylık dünden beri kusuyor ve ishal. İshalden dolayı pişik oldu her alt açma da ağlama krizi😔 pişik için ne yapabilirim? Birde hiiic ama hiç birşey yemiyor sadece mama oda günde 2-3 kere 60cc . Ne verebilirim şaşırdım
Zeynep_alya24 YeldaKuzey 1 haftadır benim kızımda öyle 2 kere serum yedi dün rahatladı cok sukur 15 aylık ekmek içi verdim elma püresi patates püresi nane içirdim maflor damla aldım
Yavuzunannesiii YeldaKuzey benim oğlum da da ishal var ama kusma yok çok şükür hametan falan kullanabilirsiniz ıslak mendille silmek yerine ılık suyla yıkıyorum bende
Yavuzunannesiii YeldaKuzey maflor damla bağırsak düzenleyici olarak veriyorlar bunu da alıp kullanabilirsiniz
KahveliAnnee YeldaKuzey benim kizim da öyle kusmasi yok ama ishal ve ateş var maalesef çok huzursuz ikinci dişi patlattık ne zor yaa
alinsmom1 YeldaKuzey 1 haftadır kızımda öyleydi yeni yeni düzeldi . Midesine ve ishaline muz iyi geliyor. Muz yedirdikten sonra kusması azalmaya başlamıştı. İshali de yeni geçti.
alinsmom1 YeldaKuzey bizde de hazımsızlık var . 1 yaşına girdi hiç bilmem gaz problemi yaşadığımızı şimdi öyle gazı oluyor ki anlamıyorum
YeldaKuzey alinsmom1 aynen ya yeni doğduğunda felan hiç gazı yoktu 12. Aydan sonra bağırsak sorunları yaşıyor