2minosprenses Degerli_anne baya kotu oluyor ya ben denemistim ama yarisi sut yarisi suyla yapinca iyi oluyor ☺
sarmaliklahana Degerli_anne amaaaan sakın 1 saat sonra su kasenın üstüne cıkıyor ve bulamaç gibi oluyor su tadı gelıyor 🤢