Kizlar bebegim üç ay iki günlük ve yaklaşık on gündür emmek istemiyor her emzirmek için dizime yatirdigimda ağlıyor sadece uykuluyken emzirebiliyorum. Geçici diyolar ama çok endişeliyim geçmezse diye mama hiç vermedim şuan kilosu fena değil çişini kakasını yapiyo gerek yok diye düşündüm. Başına gelen var mı? Gerçekten geçer mi ? Bu süreci nasıl atlattiniz lütfen yardımcı olun artık çok daraldim çocuğum acikiyo ama emmek istemiyor çok üzülüyorum yaşayan varsa lütfen anlatsin