Mrsanne Ahşap sepet beşiğimizi hiç kullanmadık nerdeyse aldığımız gibi duruyor. Yorgan, yastık, beşik koruması,cibinliğiyle. Almak isteyen olursa satıyorum 500 TL’ye. Piyasa fiyatı baya fazla.
Laden Mrsanne merhaba annemiz il etiketlemek için soruyorum hangi il? Ürüne ait görsel paylaşır mısınız🌺