Alya2308 Arkadaşlar kızıma sütü sağarak veriyorum ama bu aralar sol göğüsün yara oldu ama ben yara olmasına rağmen sağdım artık göğüsüm kanamaya başladı şu an sağdığım sütün içine bi kaç damla kan ve yaradan kaynaklı iltihap aktı bu sütü dökmeli miyim ?
Bsraaa1 Alya2308 Benimde göğüs uçlarım da yaralar vardı kanaya kanaya emzirdim doktorum bebek emdiği sürece ver demişti birşey olmadı çok şükür ama iltihap farklı bi durum bence vermeyin
Kubravera Alya2308 benim sol göğsüm hep iltihaplıydı ve kanıyordu. Doktorum o şekilde de olsa emzirmeye devam etmemi söylemişti. Bebeğimde öylece emdi mi
Deletedmom_64 Alya2308 hastanede kaldığımız zaman sağarken fazla zorlamayan kanarsa dökmek zorunda kalırsınız demişlerdi lansinoh krem kullan düzelir ama sütü verme sağarken fazla zorlama emiyorsa emzirebilirsin ama sağarken farkli
Alya2308 Bsraaa1 Teşekkür ederim ama kafam karıştı sanki iltihap gibi değil gibi de sarı sıvı ama kanla karışık süt gibi of çok tedirginim 🤦🏻♀️
NinovaLemi Ben de başlarda sagarken fazla saginca sütün arkasından kan geliyordu bir iki damla. Doktorum sıkıntı olmaz demişti. Ama iltihap geldiğini düşünüyorsanız vermeyin
Lienna Alya2308 bende de gelmişti iki doktora sormuştum. İkisi de emzirn demişti ucunda iltihap gibi sarı bişey olmasına rağmen