ozge_yasin_budak Kızlar merhaba ben dün doğum yaptım 38.hafta 5 günlük çok şükür iyiz bugün eve geldik size sorum normal doğum yaptım dikişim oldu yalnız büyük abdestim varmış gibi hissediyorum bunun için ne yapmalıyım tecrübeli anneler ne önerir
NurR ozge_yasin_budak Psikolojik olarak da öyle hissediyor olabilirsiniz dikişler baskı yapıyor hep insanın aklı orda oluyor, gözünüz aydın Allah analı babalı büyütmek nasip etsin inşallah 🍀
ozge_yasin_budak Annecik03 teşekkür ederim canım hoşbuldum ama canım varmış gibi hissediyorum ama yok galiba çokta zorlamak istemiyorım acaba başka ne yapabilirim