Bebeğim 54 günlük neredeyse 3 haftadır hep aynı şeyi yapıyor. Uykundan uyanıyor aç şekilde emziriyorum. 5 dakika emiyor. 5. Dakikadan sonra memeyi ağzından çıkarıyor ve ağlamaya başlıyor. göğsüme kafa atıyor. Göğüsümün sertliği azalıyor. Sıkıyorum süt geliyor. 5 dakika da süt bitmiş değil yani. Sonra diğer göğse geçiyorum onu da emiyor ona da aynı şeyi yapıyor. Sonra yine göğüs değiştiriyorum. Böyle kavga dövüş şeklinde gidiyoruz tabi bu arada bir tonda hava yutuyor. Yuttuğu hava göğsünü sıkıştırıyor eminim ki ağlıyor çığlıklarla gazını çıkartıp emmeye devam ediyoruz. Ama gerçekten çok yorucu ve yıpratıcı oluyor ikimiz içinde. Bu geçecek mi yaşayan var mı ? Emzirme danışmanı tutmalı mıyım ? Ayakta emzirme, hoplayarak emzirme , beyaz gürültü ile emzirme herşeyi yapıyorum sakince emmesi için..