Redpepper hem etrafa olan ilgisi artıyor hem algıları açılıyor ve 3. Ayda atak dönemine bağlı beslenme reddi oluyor genelde. Eğer biberon ile mama içse emmese de beslenme reddi olabiliyor dönemsel olarak kesinlikle sütüm azaldı diye düşünmeyin bunu düşünmek bile hormonları etkiliyor süt hep var. Eğer regl döneminde iseniz sütün tadı değişiyor ve süt üretimi daha yavaşlıyor regl döneminde o yüzden olabilir.
bizim 3. Aya girdik aynı şekilde memeye her gelişinde gece hariç sürekli ağzından çıkarır etrafa bakardı baya boğuşma oluyordu mümkün değil emmek istemedi mama vermedim çünkü sütüm olduğunu biliyordum sağdım bi kaç kere verdim ve içti yani sütün kendisinde de problem yoktu araştırmaya başladım atak dönemine bağlı olabildiğini gördüm. Bizimki çok gazlı idi ve beyaz gürültü çok dinliyordu eğer bu dönemde siz sakin olmaz al gel em diye memeyi ona yaklaştırırsanız strese girerseniz hiç hiç emmiyorlar. Önce sakin oldum emzirme önceleri göğsümü açtım ucunu sıktım ki sütün kokusunu alsın diye ve şarkılar söylemeye başladım oda kucağımda evde gezmeye başladık ve beyaz gürültü sesi de açıktı ( siz baska sakinleştiren sesler de açabilirsiniz hatta dua bile olur ) mümkünse loş ortam olsun ilgisini çok çekmeyen renksiz bir ortam olmalı.
böyle böyle kendisi döndü ve memeyi emdi oturunca bırakıyordu mızırdanıyordu tekrar aynı şekilde hatta bende şarkı söylüyordum onu öpüyordum saçını vs oksardım birde uykulu emzirmek de iyi oluyo o dönemlerde. Eğer 3 saatte bir çiş yapıyorsa ve günde en az 4 çişli bez alıyorsanız sakın aç diye düşünmeyin. Hep sakin kalın. Ben 6. Ayına kadar dönem dönem süt artırıcı kullandım.
dilruba demirezer momstok çayı ve tableti kullandım hala elimde var bazen içerim.
hümana stell tea dereotu hurma kuru incir vs emzirme sonraları sağım bunlar sütü artırıyor 3 fincan kadar kimyon çayı içerdim. Sizde sütünüzün kalitesini ve üretimini beslenerek artırabilirsiniz ama kesinlikle stres yapmayın. Eğer enjektör kabul etmiyorsa geceleri. Kaşıl biberon oda olmazsa eds yapın. O dilruba demirezer de ayarlanabilir eds var akış hızını siz belirliyorsunuz.