Zeyzey2019 Ayazinannesiiii evet düzenli kullandım aldıktan bir hafta sonra da msj attım bir fark göremiyorum diye ne dese beğenirsiniz ( etkili olması için akromin maske de kullanmanız gerek ) maden öyle neden baştan bilgilendirmiyorlar ben bir siparişte üç pk almıştım boşu boşuna bitene kadar kullandım yok hiç fark etmedi ... yüzümde leke yok ama hafif çil var onlar için almıştım bir pk de koltuk altına kullandım yine aynı 🤷🏻♀️ En güzeli bir patatesi rendele suyunu sık kararan bölgeye masaj yap 😉 faydası oluyor 15 gün kadar yapmıştım
Haticemiray Thege kararmalar hamileyken oluşuyor zaten doğumdan sonra iyice kendini belli ediyor araştırdım hamilelik maskesi deniyormuş göz altarı bikini koltuk altı gibi yerlerde oluyor zamanla kendiliğinden açılır umarım ne kadar oldu doğum yapalı
Deletedmom308 Benim önceden de karaydı zaten şu an kapkara. Utanıyorum artık askılı giyemiyorum.genital bölge daha berbat halde 🤦♀️
ftmnrt benim genitalim cok fena olmuştu hamileykenama doğumdan sonra gecti koltuk altımda hicbir gecme belirtisi yok malesef zaten esmerim ressmen simsiyah duruyo kolumu kaldırmaya utanır oldum artık estetik falan ne yaptırılıyosa yapmayı bile düşünüyorum
Muhammedd23 Thege koltuk altlarım acayip karardı taa koluma geliyor. Göbeğimde de var. Oraya fito krem sürdüm geçti. Daha önce boynumada sürmüştüm geçmişti ama oraların derisi böyle sertleşmeşti koltuk altım gibi değildi. İnş koltuk altımda geçer 😞