1 aylık olduğundan beri kısa kısa oturuyor kafasını tutuyo oturunca düşmüyor şimdi 3 aylık koltuğun köşesine etrafına yastık koyup oturtuyorum oturmaktan sıkılınca ya kendini düşürmeye çalışıyo ya da agliyo doktorda nasıl rahat ediyorsa öyle yap demişti