Kızlar merhaba kizim 15 aylik olucqk salı günü suan covidiz ve ben cok yorgunum sürekli emmek istiyo gece gec yatip surekli kalkıyoruz artik gücüm yok emzircek psikolojide degilm covidden oncede kizim hastaydi 1 aydr cok az uyuyorm artk sütümde az istahim yok yetmiyodq zaten hernyse asıl sorunum su biberon almiyo ne hazir süt ne devam sütü icmiyo kasıkla biberonla bardakla uyku sersemi hersekilde denedim bali sut flan yok tadini biturlu bgenmiyo sutten nasil kestiniz smdi kessem gece uyaninca sbah kalkinca ne vericem bn bu cocuga ymek yediremem ki hmen