Arkadaşlar merhaba, bebeğim 5 aylık 2 hafta öncesine kadar kundak yapıyordum ama artık malesef istemiyor kundağı bende eli kolu açık yatırıyorum. Şimdiye kadar bisey yoktu ama 3 gündür geceleri dönmeyi öğrendi ve üstü açık uyuyor. Üstünü örtünce uyanıyor ya da ayaklarıyla tepeliyor. Bende bu yüzden bi uyku tulumu almaya karar verdim. Tercihim nasıl olmalı? Neye göre tercih etmeliyim? Teşekkür ederim 🦋