Merhaba bayanlar 2 haftalık taze anneyim. Evden dışarı çıkmadığım halde nasıl başardıysam nezle(soğuk algınlığı) oldum. Emzirdiğim için parol dışında ilaç kullanamıyorum. Bebeğime sadece emzirmede dokunuyorum😔 O da maske takarak. Hemen iyileşmem lazım bebeğime istediğim gibi dokunmak için. Bana lütfen öneriler verin☹️ Bilindik uygulamaları yapıyorum. Tuzlu su, nane limon, bol su, zencefil bal… Başka doğal yöntemler ne olabilir?