Güzel anneler iyi pazarlar, oğlum 3 ay 5 günlük suanda ilk 2.5 ay aşırı gaz problemi ağlama krizleri meme reddi gibi sorunlar yaşadık. 2.5 ay sonra gazımız bitti noktasında azaldı. Ama şöyle ki gündüz akşama kadar hiç ağlamaz sürekli Güler oynar vs keyifli akşam belli bir saat geliyor 20.00-23.00 arası . Karnı tok altı temiz gazı yok uykusu yok gene de çığlık çığlığa ağlıyor ne yapsak susmuyor neden oluyor bu anlamıyorum yaşayan vardır diye yazmak istedim