Mavis34 Aysununannesi00 bende bekleyeyim 2 aylık.olduk henüz birşey almadım. Direk ptt ye yatacak demişlerdi ayrıca bir muracat gerekiyormu
Almi21 Mavis34 çalışmyrsanz kaymakamlıktakl sosyal yardımlaşmaya başvuru yapysnz 2 ay sonra filan yatıyor ekimde doğum yaptım bu hafta alıcam
BirrPrensessannesi Aysununannesi00 eşim basvurdu canm hiç bilmiyorum ki 10 dk sürmedi hallettim diye haber etmişti sadece parayı çekerken benim çekmem lazmmis