Asyatosunannesi valla benim aklım almıyor süt ,mama ,bez bunları bebeklerin temel ihtiyacı ne yapıcaz bilmiyorum benim oğlum mama almıyor ama süt ve bez kullanıyoruz 500 ml sütü 8,5 tlden 12 tleye çıktı bezi molfix en küçük paket 45 TL’ye alıyoruz ben çocuklarımın hakkını helal etmiyorum :(( evet şu an alabiliyorum ama biliyorum bi zaman sonra gücüm yetmiycek çünkü her gün herşeye zam alım gücümüz düşüyor yakında bezi mamayı geçtim bir ekmek alacabilcekmeyiz orası meçhul 🤷🏻♀️