Fahriyeates Hanımlar hayırlı günler hepinize 🤗oglum 26 aylık emzirmeye devam yemesi içmesi normal etrafımdan çok baskı aliyorum herkes farklı akıllar veriyor eşim oğlum ben gayet mutluyuz gündemde dahi yok memeden kesme ben oğlumdan ayrilmyrm dışardan gelen akıllara ve karismalara tepkimi verip tersliyorum sizce sorun bendemi
Tugce Fahriyeates erkek çocuklarda cinsel gelişim açısından emzirmenin 2 yaş üzerinde tutulmasının önerilmediğine dair birkaç yazıya rast geldim. Anne sütünün her yaşta faydalı olduğuna dair yazılara rast geldim. Bununla beraber benlik oluşumuna zarar verdiği ve iştahsızlık yaptığına da rast geldim. Literatür araştırmaları yaparak kendinize uygun karara varabilirsiniz. Emzirme Danışmanım bebek istemeyene kadar emzirilmesini uygun görüyor mesela. Farklı görüşler olacaktır. Şahsım adına 2 yaşı geçmeyeceğim
Arasannesi- @Fahriyeates şimdi teeeeee anneannem zamanın da bu arada 94 yaşında kadın hami seneyi siz hesaplayın 😂 dayım 2.5 yaşına kadar emmiş. Ben doğum yapınca muhabbet arasında geçti günah olmadan ayırdım memeden dedi. Ne günahı anneanne dedim bilmediğim için. O da oğlan çocuğu ya dedi emmesi belli bi süreden sonra günah dediler dedi. Yani ben olur mu öyle şey dedim. Evladımız yani sonuçta. Süt oldukça emsin diye düşünüyorum ben. Ama tabi günahtır vs bilemem bu olay böyle başımdan geçti anlatmak istedim.
RainOverMe 4-5 sene civarı emdim bir sıkıntım yok🤣 babası emmesını ıstıyor kızım da cok duskun, gittiği yere kadar artık. 2,5-3 yaşı göze aldım saglık sorunumuz olmazsa tabı
NinovaLemi Eniştem okula başlayana kadar emmiş. Hatta 1. Sınıfta öğle arasında eve gelip annesini emip gidiyormuş 😂 Hanım teyzeye sormuştum daha önce 8 çocuk doğurmuş hepsi 1 yaşını gormeden ölmüş. O zamanlar durumları iyi değilmiş yeterli beslenemiyormus çocuklar da koy ortamında sefillikten hastalıktan ölmüşler hep. Eniştem olunca istanbuldalarmış. Durumları iyiymis. Hasta olmasın yaşasın diye emzirdim diyor nasıl bi travma kaldıysa artık