1bal1badem limonlukarpuzzz bana doktorumda o Osman hocanın uygulamasının coknyanlis olduğunu söyledi az birşey serum skip cektir dedi mesela
limonlukarpuzzz 1bal1badem doğdugundwn beri osman hocanin takibindeyiz ve osman hocanin dedigi gibi uyguluyorum hep hic bir sorun yaşamadim.. Burun aspiratoru sadece yuzeyi temizliyor geniz kismini temizlemiyor oda balgama çeviriyor tecrubeyle sabitim bu konuda..
limonlukarpuzzz Ssumru allah razi olsun canim.. Bogazi kizarmis hafif cigerlerde sorun yok sukur kii..
limonlukarpuzzz 1bal1badem agzini açmamişsinizdir mutlaka bir hata vardir yanii ilk basta bende becerememiştim kostur kostur osman hocayi boylamistik gostererek uygulamisti hatami anlamistim o zaman :)
Asel_almina Ssumru benim kızımda 27 günlükmüşüm durumdayız kuru öksürük var bide yarın doktora götürcem ıhlamur yapıp içicem sütümden geçicek iyi gelir belki sizde deneyin
Ssumru Asel_almina benim kız ıhlamur içse keşke suluğuna koydum su diye içer diye içiyor tadı farklı gelince yüzünü ekşitiyor 😀😀🤦🏻♀️ Bizde öksürük yok çok şükür burnu tıkalı rahat nefes alamıyor kuzucummmm size de çok geçmiş olsun bu arada
Ssumru 1bal1badem ay bütün doktorlar avaz avaz serum fizyolojik diyor internette en iyi doktor bilirim Osman gönülal o bile bu şekilde veriyorsa tamamdır 😌 ama tabi her doktor farklı
1bal1badem Ssumru bende serum fizyolojik yapıyorum zaten ama bazıları küçük bebeklere öyle yapmayın diyor bazıları ise yapın mesela 25 günlük bebeğe nasıl öyle yapacağız ki