3 yasında bir kzkım var tabi kardeşi olmadan once hep onunlaydık akşama kadar ee kardeşi gelince ister istemez bölğndü ilgi çok agrasifleşti benimle oynamak istiyo ama o sırada kardeşini uyutmak zorunda kalıyorum veya doyurmak zorunda kalıruorım bazen erteliyorum sürekli herşeye bagırır oldu kızıyorum sonra üzülüyorum neden kızdım diye bebişimiz 8aylık oldu odalarını birleştiricem ona bile korkuyorum ne yapayım ben☹️