Dereninannesi38 Nurtalib ben göğsüm tıkandıgında yaşamıştım o durumu. 3 gün göğsümü açmaya uğraşmıştım açtıktan sonra ilk sagdıgım biberon yeşil geldi sonradan düzeldi. Heralde süt içerde beklediğinden oldu diye düşünmüştüm ben
gozde_88 Nurtalib iki cocuk emzirdim hic denk gelmedim endeksiyon falan mi var acaba bence doktora gidin
Nurtalib Minikyavrum755 aynen ya bende bu hafta ilk kez yaşadım cok acik yeşil rengi bir haftadir boyle
SemaK Nurtalib bir yerde okumuştum bebeğin ihtiyacına göre süt üretirmiş vücut bağışıklık durumuna göre hasta olma durumuna göre antikorlu belki öyle birşeydir ama doktora sormakta fayda var tabi
Pinar_kb Nurtalib ilk defa duydum. Mastitten, kullandiğiniz bir ilaçtan ya da enfeksiyon olabilir. Bir doktora gidin bence