1Dost Eşimle çocukları kaynanama transfer ettim mümkünse 12 ye kadar gelmesinler 😂 gün boyu temizlik yapıcam artık Allah bana mı kolay versin 2 canavarla kaynanamamı bilemedim 😂😂 siz napıyorsunuz ?
Minnaktospik 1Dost Gorumcemler kahvaltida bizdeydi onlar gitti, oglumu simdi uyuttum, evim göçüyor 😅 gidip bende yatacagim biraz 🤣 kolay gelsin size ☺
Balkizlarim 1Dost Kızlarla oyun oynadık , temizlik işim bitti bir resim cizicem bugün yemek derdim yok lahmacun soyletcem eşime hafta içi yeterince yapıyorum 😂😍
bebekzeynep 1Dost kızım uykudan kalktı oyun oynuyoruz gribim bir yandan başım ağrıyor eşimde uyuyor hava kapalı bunaldm iyice
Rubab_Mommy 1Dost Kizimi salliyorum hasta biraz eşim gece vardiyasindan geldigi icin uyuyo.Cok ekşınlı geciyo gunum nazar degdirmeyin sakinn🥲
Deletedmom5284 Kahvaltı ettik kocam şimdi bebeği yıkıyor bende mutfağı toplayacağım sigaram bitsin, sonra dışarı çıkıcaz inşallah😂
Waffle 1Dost Annemdeyim kahvaltımı yaptım çayımı aldım elime keyif yapıyorum 😍 kızım da teyzesi ile oynuyor
aylizinannesiii 1Dost Eşim ilk defa haftasonu evde olduğu icin gezmeye ciktik asiri mutluyum ama her an ise çağıracaklar diye de korkulu geziyoruz🥲🥲
A-E-Dymz aylizinannesiii benim eşim de ilk defa pazar evde ve biz yine evdeyiz çocuk hasta olurmuş diye kimsenin çocuğu hasta olmuyor bizimki olacak 1 ay önce bronşit geçirdigi için
1Dost aylizinannesiii mesleği ne bana geçmişimi hatırlattı eşim polis planlarımız hep bozulurdu oturur ağlardım valla
ezogelinn 1Dost çamaşır ortalık toparlama işlerim bitti kızımı esim uyutmustu bu kahve içtik o biraz çıktı bizde kız uyaninca birlikte alışverişe gidicez yemek yiyip annemlerle beraber dayimlara gidicez derbi maçını izlemeye
1Dost ezogelinn benimki de maça gider o zaman bilmiyordum iyi oldu daha geç gelirler çünkü işim bitmedı😂
aylizinannesiii A-E-Dymz Valla biz evde kalsakta hasta oluyoruz kalmasakta o yüzden attik kendimizi disari
1Dost A-E-Dymz aynı benimki kışın hava soguk yazın sıcak der 🙄 arabamız var gittiğin mekan sıcak ama içinden gelmeyince türlü bahaneler
Tugcedemir 1Dost kahvaltı ettik ben bebeği uyutuyorum esim mutfağı topladı yarın misafirim var hazırlık yapcam bu pazar evdeyiz maalesef 😅
DurununAnnesiiii Geç saat kahvaltı yaptık eşim mutfagı topluyo ben kızımı emzirdim uyuttum yanında uzanıyorum hava aşırı yagmurlu bizde pazarı evde geçirenlerdeniz 😂
Littlebird 1Dost kızım pazar süprizi gibi sabah 6 da uyandı. Uyku düzeni kaydı bugün. Babamız da mesaide bebek uyuyunca film izlerim artık
Ssssraa Bebiş uyudu ben de uzandım yanına, iş yapmayı düşünmüyorum bugün kendime izin verdim. Eşimin bir kaç saatlik işi vardı, bir saate gelir. Akşam yemek çay faslı, evdeyiz. Maç varmış da🤦🏻♀️