gurbetcimami Ayazinannesi123 benim de kizimin bi gözünden hep yaş akıyor du doktorda öyle olunca temiz bir bezle silin demişti bişey vermedi bize
Irmakprensesinannesi Ayazinannesi123 çocuk doktoru bize damla vermisti onun için göz doktorumuzda masaj gosterdi
Aaeess Aynısını bizde yaşadık yeni geçti. 3 aylık olmasına az kaldı. Dr. Damla verdi ve masaj gösterdi düzenli yapın dedi. Çok şükür geçti. Sebebi gözyaşı kanalı tıkalı olması çoğu bebekte olan normal durum ama müdahale edilmesini gerekir. Geçmiş olsun.
Atabsra Aaeess masajı naısl yapıyorsunuz canım bizfefe oldu damla kullanıyoruz ama geçmedi. Bende göz diplerine burun arası bastırıp çekiyorum YouTube de öyle gördüm naısl olması lazım
Aaeess Atabsra Tears produced yazan kısımdan blockage yazan kısma doğru elinizi çok bastırmadan kaydırın ve burnun üst kısmında bitirin. 10 kez ve günde 3 kere. En önemlisi de çapaklanmadan temiz bezle temizleyin kanalın tıkanmasını engelleyin. Bizimki çok kötüydü ve bunları yapınca geçti. Geçmiş olsun sizinde geçer umarım.
Halenur42 Ayazinannesi123 Canım bizim kızın da oluyordu çapak olmuyor şükür artık ama sulanma oluyor doktor göz yaşı kanalları tıkalı olabilir göz pınarına masaj yap sürekli dedi