Balkizlarim Burcuefem biri gaz biri normal confort gazli bebekler için 🌈 diğeri normal ben sma optiro kullandım 18 ay boyunca çok memnundum. ✅
UcuBulunamayanBant Burcuefem sma optipro kullanıyorum comfort sadece mamayla beslenenler için optipro meme mama olarak ilerleyenler icin
Ayssss1 Burcuefem sma optipro kullanıyordum gazlı oldugu için sma comfort a geçtim bir ara bebelac gold kullanıyordum tekrar sma kullanıyorum
Ayssss1 Ceren_301121 ben memnundum ama ek gıdaya geçince öama reddi miz oldu tekrar mamaya alıştırmaya çalışırken nedense onu içmemeye başladı tekrar sma ya döndüm ama bebelac gold 3 ay kullandım
Asyamine27 Burcuefem kızım prematüre doğdu mecbur mama veriyoruz bütün mamaları denemiş biri olarak en güzel doyuran mama gaz yapmayan sma comfort ama kızım şuan onu reddediyor