Merhaba hanımlar bebeğim neredeyse 3 aylık ama ben kilo vermeyi bırakın kilo alıyorum ve iyice psikolojim bozulmaya başladı anlarsınız dün ilk kez regl oldum inşallah biraz da olsa şişim iner hedefim 1 ayda 8 kilo verebilmek ama sütümden olmadan inşallah siz neler yaptınız birbirimize destek olalım mı