Tugce Kızlar bebeğim 4,5 aylık oldu o aşı yeri hala kocaman kızarık şiş ve irinli iltihaplı. Bu şekilde olması normal midir?
kuzey-21 Tugce bizimde öyleydi. Gittkçe küçüldü ama hala kızarık küçük kaldı. Resim atın isterseniz görsel olarak daha yardımcı olabiliriz
fgnrcp2704 Tugce kızarıklık şişlik iltihab normal diye biliyorum benim oğlum da 4 buçuk aylık ama sadece kızarıklığı var aklınızda kalmasın bı doktora gösterin isterseniz
Tugce kuzey-21 uyanınca çekeyim teşekkür ederim. İltihaplanmadan önce normal buluyordum. 2 ay sonra banyo sonrası iltihap olunca tereddütte kaldım🙂
kuzey-21 Tugce zaten 4 aylıkken kızarıklaşıyor dikkat edin ama kolundan tutarken falan sıkmayın iltihap akar yoksa benm 10 aylık oldu hala dikkat ederim :)
Tugce fgnrcp2704 8 gün var rutin kontrolümüze sabredemedim. Adamcağızı o kadar darlıyorum ki böyle sebeplerden gittiğimde dalga geçmeye başladı 😶 çok teşekkür ederim