Momkids Kızlar çıldırmak üzereyim sadece gece emzirmeyi bırakmak istiyorum mümkün mü nasıl ilerlemeliyim lütfen yardımcı olur musunuz
Gamzeburkan Momkids ben denedim başarılı olamadım bence cok zor ya. 10 kere falan uyanıyorduk. Artık dayanamadım 18ayinda kestim tamamen 😔
kuzey-21 Momkids gece yatmadan önce iyi besliyorlarmış gece uyandıkların da da sadece su verip uyutmaya çalışıyorlarmış biraz zorluyormuş ama
mrvcr Momkids anlatın hazırlayın. geceleri emmek için kalktığında su teklif edin. ilk 2-3 gece çok ağlayacak uyuyamayacak. dikkatini dağıtmaya çalışın. eğer dayanabilirseniz zaten 3 güne alışır.
Momkids Gamzeburkan valla yapmak zorundayım artık gerçekten çok yıprandım ikimiz için de daha iyi olucak😑 azaltmaya çalışıyorum bayağıdır olmuyor bizimde birden kesmemiz gerek ama gündüz emsin istiyorum😔
Neslihan-28 Gamzeburkan 16 aylık yatarak emiyo artık solum uyuşuyor benimde sabaha kadar 😩 peki iştahı nasıldı bebeğinizin ek gıda yermiydi emdiği dönem.
Momkids Deletedmom_109 şimdi de her uyandığında emzirmiyorum arada su veriyorum ama kabul etmiyor bazen
Gamzeburkan Momkids bende öyle istiyordum ama olmadı belki siz başarırsınız. En azından deneyin. Ama kesinlikle açlıktan uyanmıyorlar. Tamamen alışkanlık. Benim psikolojim uykusuzluktan altüst olmustu çok zor.
kuzey-21 Momkids ben dün gece iyi besledim 10 aylık benm oğlum bu arada. Normal de gece sık uyanır emmek için. Dün uynmadı. Un çorbası yapmıştım tok tuttu demekki bide siz deneyin isterseniz. 12 de uyudu sabah 7.30 da emmek için kalktı emzirdim tekrar uyudu
Deletedmom_109 Momkids aç olmadığına eminseniz pışpış yapın nini söyleyebilirsiniz benim oğlum o şekilde tekrardan uyuyordu. Bir de nasıl uyuyor? Emzirerek uyutuyorsunuz? O da sık uyanmasına neden olabilir
Momkids mrvcr kararlıyım ya bu gece başlicam inşallah 😕 anlatıyorum bi kaç gündür meme gece uyicak diyorum
Momkids Deletedmom_109 valla karmakarışık bazen emerek bazen sallayarak bazen su içip geri dalıyor desteksiz uyumuyor ama malesef
Waffle Momkids Gece uykusuna geçmeden karnını güzel doyurun, zaten bu ayda ki bir bebek acıktığı için değil alıştığı için kalkar. Uyandığı zaman kesinlikle meme vermeyin , oyalamaya çalışın ilk bir hafta zor geçer ağlar ama zamanla düzene biner
Momkids Waffle evet öyle yapıcam inşallah peki sabah gün aydınlanınca mı emzirmeliyim sizce? Yoksa tam uyanma saatinde mi
Momkids Gamzeburkan Benim de altüst oldu malesef ikimizde yıpranıyoruz umarım başarabilirim çok sağolun 👍🏻
use_use kuzey-21 Korkutmak istemem ancak gece emmeler 1 yaştan sonra bağımlılığa dönüyor sanırım. Oğlumda 12 aya kadar eğer toksa kalkmazdı ne olduysa 1 yaştan sonra tiryaki gibi gecede milyon kez kalkmaya başladı. Yol yakınken bir an önce gece beslenmesini bıraktırın derim sonradı çok zor oluyor. Şu an 17 aylık oğlum ve nasıl yapacağımı kara kara düşünüyorum ben de.
mrvcr Momkids aynı yöntemle rahatlıkla kesebilirsiniz. memeden tiksinme gibi bir durum söz konusu olmadığı için gündüzleri emecek, geceleri uyuduğunu bilecek ve istemeyecek.
Waffle Momkids Hava aydınlanınca emzirmeniz daha iyi olur diye düşünüyorum gündüz oldu edebilirim mesajı vermek için. O aylarda dediğim gibi aç kalır vs diye korkmayın tamamen alışkanlık olduğu için kalkmak emmek istiyor