selosunannesi Gerçekten çok sinirliyim iki gün önce Bebelac 1 125 TL di bugün 170′liraya aldım ,50 TL zam olabilir mi ya imkanı olmayan ne yapacak nasıl bir düzen oldu bu böyle nereye şikayet etmemiz gerekiyor
Bebegimm1 selosunannesi Dün akşam carrefoursa dan 900+350 gramlik mamaya 154 tl verdim 900 gramida 124 tl di simdi gidip alin kenara koyun aksam 3 kutu aldim neden 1 mamaya 50 tl fazla verim ki dedm
Youngmom7 yarencaca e bebekte ikili paket kampanyası var ikili paket tek kutuda 100 TL işine yarayabilir cnm
selosunannesi mervee67 değişmiştir fiyatı o gün almadım salak gibi yine giderim diye bidshskicgittiginiz de bakın isterseniz
yuhumgeliy mervee67 4 gün önce 1 numara bebelac 500gr 60 tleydi dün aldım 78 lira A101’de. Marketlerde de 90na satılıyor şaka gibi
selosunannesi Angel_A valla almamak lazim bir ay ucuzunu yedirecek herkes onalrin malı da elinde kalacak sonra mecbur kalacaklar satışlar düşünce ama biz beceremiyoruz almaya devam ediyoruz
Mommysharkdoodoodoodoo Kızlar ebebekte 850 gram similac mamaya 90 TL verdim en uygun fiyat orda ya ordan alın ya da internetten sipariş verin
Angel_A Mommysharkdoodoodoodoo gerçekten muhteşem bir mama çocuğum 2 yaşında hala günde bir veriyorum
Gmze1998 Mommysharkdoodoodoodoo ben geçen sene hipp veriyordum o bile 70 tlydi bir kutusu şimdi 95 TL olmuş daha indirimli halı bu ne ya kızım mama içmiyor artık ama süt bile çok pahalandi pınar içiyordu 14 TL diyor 1 litre şeye bez aldım Prima daha bir ay olmamış alanı 180 almışım şimdi 220 TL olmuş geçen sene 124mus 2 şerli 2 şerli almışım şimdi bir tanesini bile alamayacak hale geldik
Mommysharkdoodoodoodoo Angel_A Yani ben de çok uzun süredir kullanıyorum ki oğlum 2,5 yaşında ama geceleri bir kere yatmadan önce içiriyorum bana mama fiyatları aşırı pahalı geliyor bu mama 1 senedir aynı fiyatta
Winnithepooh Mommysharkdoodoodoodoo merhaba neden mama veriyorsunuz bebegim 27 aylık benimde 1 yaşına kadar verdim sadece
yusufmertmom selosunannesi ayy Aptamil 1 karaborsaya düşmüştü 350gr 85₺den satılıyordu 95₺den 5 kutu almıştım geçen hafta şuan 110₺en ucuz satanı. 1 kutu 1 hafta gidiyo Allah kolaylık versin gerçekten. Ne devletin ne milletin insafı kalmamış. Mama ve beze zamı bırak vergi bile alınmamalı canım
selosunannesi yusufmertmom bizim yenidogdu 15 gün yetiyor anne sütü de veriyorum aynı zaman da nspcsgimixi şaşırdım
senamiray selosunannesi imkanı olanında canı can değil mi ya mama kullanmıyoruz ama beni bile çıldırttı bu konu valla bi isyan bişey çıkartsalar iyi olur
selosunannesi senamiray gerçekten yazıklar olsun bu ksdsr firsstci vicdansız bir millet yoktur herhalde