yarencaca kızlar oğlum uyumuyor yani uyuyor ama 3-4 saat karnı tok gazı yok altı temiz beşiğine koyduğum an ağlıyor kucagıma yanıma aldığım zaman birlikte uyuyoruz Ama tehlikeli ben kendim oğlumla yatınca uyumamaya çalışıyorum bÖyle bir şey yaşayan var mı
betulbayar32 yarencaca evett benim oğlumda öyle kokunuza alışmış olmalı beşiğinizin yanına sizin kokunuzu çekçek birşeyler bırakabilirsiniz
Defne0111 yarencaca benim kızımda aynı 8 buçuk aylık bensiz yarım saat sonra uyanıyor beraber yanına yatınca gündüz 2 saat uyuyor geceleri beraber uyuyoruz zaten
betulbayar32 yarencaca bende öyleydim uyurken baş örttümü koyuncu mışıl mışıl uyuyor sana alıştığı için öyledir kuzum
Mayaliipogacamm yarencaca hiç bişey olmaz.ne güzel yanınızda huzurlu uyuyosa.inanin bişey olmuyo ilk başta tedirgin olman çok normal ama alışınca göreceksin.birak kokuna doyarak uyusun.bu gunelrin dönüşü yok
yinehamile35 yarencaca yanında yatmak istemesi normal ama riskli tabi dediğin gibi üçünüz birlikte mi uyuyorsunuz ve ortanızda mı yatıyor ? Bir de aranızda deli uyuyan var mı ? Yorgan faktörü de var malum😟 Ben mesela hep tek pozisyonda hareket etmeden uyuduğum için ilk 6 ay yanımda yatırdım tek kişilik ince yorgan kendime kullandım kızıma da tulum giydirirdim eşim de yanımdaydı ama o biraz deli yatar ve derin uyur diye ortamıza almazdım bebeği