Kizim 2,5 aylik. Sutum az bu yuzden mama yiyoruz. Dogumundan bu yana similac kullandik. Ama kabizlik gibi bi sıkıntimiz var. Herseyi demedim. Sanirim mamayida degismeliyim. Simdi arastirdimda Hipp combiotik ve Aptamil prebiyotik katkili bu iki mama dikkatimi cekti. Esim bugun evolvia almis, onu bi denicem. Kabiz bebekler icin mama ne onerirsiniz?