Arkadaşlar yardım edin lütfen. Çok üzülüyorum bu duruma. Oğlum mamayla besleniyor. Ama yaklaşık 1 aydır gece uykusundan hariç gün içerisinde hiç mama içiremiyorum. Doktor bıkmış olabileciğini söyledi. Bu yüzden gün içerisinde hep ek gıda veriyorum. Ama hala çiğnemeyi bilmiyor ve pütürlü yemiyor. Son 4 günde 3 sefer ne yedirdiysem aynen kustu. Direkt yutuyor yediğini ve yarım saat geçmeden kusuyor. Kahvaltı, öğlen ve ikindi şeklinde ilerliyor öğünlerimiz. Düzeni yerindeydi ama son günlerde çok sık yaşayınca bu postu açmak istedim. Aynı durumu yaşayan ya da bilgisi olan anneler, yardımınıza ihtiyacım var🙁