Milakizim Gayet normal.Çok büyük enfeksiyon vs kapmadığı sürece beklenen bir durum.Benim bebeğim 9 aylık ve hala kırmızı kabuklu gibi.Doktorumuz da hemşireler de normal olduğunu söylüyorlar.Zaten yapıldığı zaman bu konuda bilgilendirmişlerdi.
4 aydan sonra kabuklanacak,bu aşının tuttuğunu gösterir diye.yetişkin olduğunda da hepimizde olduğu gibi iz olacak.kabuk kalktıkça kanayabiliyor,endişe etmeyin.