Dnz-kbr Ben de 5 aylıkken evde olmadığımız dönemde külot bez almıştım deneme amaçlı rahattı ama sonra evdeki prima premium care cırtlı beze geri döndük. Şu an 9 aylık, yeniden primanın yine aynı külot bezini aldık. Ayakta durabildiği için çok rahat ediyoruz ama ondan dolayı mı bilemiyorum poposunda mikrobik pişik (doktorunun söylediği) oldu. Fucidin ve trosyd krem dönüşümlü kullanıyoruz. Poposu iyileşene kadar yine cırtlı beze devam. Düzelince bir de Prima premium care in külot bezini deneyeceğiz.
**Bu arada mikrobik pişik sebebi ile ilgili bilgisi olan arkadaşlar da nasıl geçti, ne sebep oldu vs. konularında yardımcı olabilirse çok sevinirim🙏🏽🙏🏽