Sanırım benimki 3 saatten fazla uyuduğu için erken uykuya gecemiyor. Yorumlardan onu anlıyorum. Ne zaman akşam erken uyutsam ağlayarak uyanıyor hep. Su an uykuda ama kesin birazdan ağlayarak uyanır. Ve 12yi bekleriz. Gunduz az uyutmaya,daha çok oyalamaya çalışayım bari. Bir de öyle deneyeyim😊