deletedmom293 zeytinyağı ve desitin adında pişik kremi pişiğe birebir diyebilirim, 26 günlük olduk aman aman pişik olmadı kızım ama kızarıklık oluyordu ikisinden de kullandım hemen geçiyor, bebek bezi olarak ilk önce bi paket canbebe kullandım dokusu biraz sert gelince slepyy e geçtim şuan memnunun