ElaZeyAras Kafayı yedim asla 4 ölçek içmiyor .bazen 1 bazen 2 içiyor .ne yapmam lazım gelişimi için ,içmesi gerek .
Makaron_88 ElaZeyAras yani ara ara boyle olabilir eğerki istemiyorsa zorlamayın sık sık teklif edin zaten 4 aylık artık ne kadar içeceğini kendi belirleyebilir iştahı yoktur az içer yanı stres yapmayın bence