Sebeyda ya biz yaşadık sanırım eminde olamıyorum şöyle anlatayım ben oğlumun bezinde kan görünce aşırı korkup doktora çıkardım doktor testler yaptı ilk gidişimce taş 2.gidişimde kum dedi istanbula sevk etti biz gidene kadar antibiyotık verdi kullandık bittikten 2-3 gün sonunda doktora gittik istanbuldaki doktor baktı etti birley gözükmüyor dedi bende böyle böyle dediler dedim ya düşürdü yada hiç yoktu dendi oğlum 5-6 aylık falandı antibiyotik kullandığım süre zarfındada bezinde sürekli kan gibi lekeler oluyordu sonra geçmişti