Merhaba kızlar benim lohusa kanamam 30. Günde bitmişti 4-5 gün kanamam olmadı tamamen bitmişti , 3 gün önce parlak kırmızı ve yoğun şekilde gelmeye başladı hâlâ da öyle geliyor , regl oluyorum bu normal mi ? Ve süte etkisi olur mu ? Sağ göğsümde süt azaldı gibi geliyor 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Bu arada yaklaşık 8 gündür falan doğum kontrol hapı kullanıyorum